Tema: Re: Analiz?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-18 12:29:29
2015-12-18 11:25, Caponi rašė:
> O siaip as jau ne karta rasiau - realiai as puikiai zinau kas yra PDP,
> kas yra LCD, abi technologijos is esmes man giliai px, t.y. jokiu
> emociju nekelia nei plazmu dingimas, nei LCD dominavimas ar ju isnykimas
> netolimoj ateity ir visiskai nerupi kas kam patinka ir kas ka turi, o
> sita groupsa as daugiau vertinu kaip sudo malimo (ar siokios tokios
> smegenu mankstos) poligona turint laisvus pirstus pasiprisipisinejant
> prie logikos spragu ivairiuose irodinejimuose, va si karta pats ir
> papuolei :-)

Tai mes jau senai supratome, kad vaizdo kokybė tau iš esmės dzin, užtat
tau ir emocijų dėl to nulis. O vat kai kuriems žmonėms ta kokybė ne
dzin, ir nutraukta plazminių TV gamyba iš jų tiesiog atėmė galimybę
nusipirkti TV kokybiškam filmų žiūrėjimui.

Visi tokie dabar laukia OLED kainų kritimo, nes anie tai tikrai yra the
way to go ir niekada nesuprasiu žmonių, plojančių 2kEUR už LCD, kai
šialia stovi tiek pat kainuojantis OLED. Ir dzin, kad tas LCD yra UHD, o
OLED tik HD.