Tema: Re: Analiz?
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-12-18 11:03:33
Nu Caponi, daba jau prie manes kabinates :) Nei vienam poste as
 nereiskiau savo sumanumo, visur reiksdamas nuomone dejau
 nuorodas, kuriomis remiausi. As visada linkes i konstruktyvia
 diskusija, argumentuota diskusija.
Mano kalte, kad meginau
 diskutuoti su zmogum, kuris remiasi tik nuogirdomis ir savo
 isitikinimais. I paskutini mano posta, kur idejau nuoroda i
 palyginima biudzetines plazmos su biudzetiniu 4K lcd, idant
 parodyti, kiek reiksmes turi rezoliucija, mano diskusijos
 oponentas apskritai nepasivargino pakomentuoti. Esu tikras net
 neskaite info nyorodoje. Antra mano klaida, kad nusileidau iki
 oponento lygio ir pradejau tiesiog blevyzgoti :) siaip sitom
 plazma vs lcd temom manau jau viska pasakiau, tai belieka arba
 igonoruot  arba blevyzgot, nes kartotis ir kalbet su stulpu jau
 uzpiso :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/