Tema: Re: Analiz?
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-18 01:12:00
Jei ka, as nei taves, nei nieko kito debilu vadint nebandziau, replika buvo
pracyvnui, katras diagnozes stato, ale pats elgiasi identiskai (t.y. as
manau, kad diskusijoj dalyvaujantys oponentai paprastai yra +/- vienodo
lygio, bo priesingu atveju labai greitai protingesnis arba irodo savo tiesa
kvailesniam, arba is diskusiju pasitraukia, matydamas ju beprasmiskuma).
Zodziu, nesiparink, visi cia vienodi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/