Tema: Re: Analiz?
Autorius: MRT
Data: 2015-12-18 14:28:42
> Aš asmeniškai nieko neturiu prieš plazmą, bet ji turi dvi ydas, kurios man nepriimtinos - mirgėjimas ir išdegimai. Mane jau CRT 50
> Hz mirgėjimas pjovė, kam man namuose dar vienas mirgantis ekranas?

Siaip nieko tokio, jei tau asmeniskai plazma yra sudas, kad ji tavo mamai yra sudas,
ir nieko tokio, kad 90% pirkeju taip ja traktuoja.. taciau jei lendi i diskusija
pasneketi apie technologijas, ju trukumus ir privalumus .. sudais mozoti plazmas
kiekvienam poste nereiketu.. juk 10% (ar mažiau, ar daugiau) ne tik jas pirko, bet nemaza dalis
dar ir aiskinosi kuo jos geresnes ir ivertino ar gales susitvarkyti su ju technologiniais minusais.