Tema: Re: Analiz?
Autorius: Kesha
Data: 2015-12-18 13:47:00
Tai ir yra esminis skirtumas tarp daugumos tenkinančių ir "mažumos"...
Kiaulienos parduodama pas mus ir suvartojama daugiau nei avienos (tiesa
aviena žymiai brangesnė, bet mano manymu, šiuo atveju, neblogas
pavyzdys).
Avieną perka (bent jau aš) pasimėgavimui, o va kitiems ji smirda (tipo
mirga), nors ir tarp jų yra skirtingi "modeliai" (praktiškai be to
specifinio kvapo) ir dar priklauso labai nuo paruošimo.
Bet kažkodėl kiaulienos valgytojams rėkti, kad aviena tai ne mėsa ir
vartojimui netinkama, būtų truputį per stipru (nenori - nevalgai, bet
rėkti ir džiūgauti, kad išmirė visos avių bandos irgi nereiktų).
Bet yra ir kita medalio pusė, ne visur tinka aviena, kaip ir ne visur
tinka kiauliena...
O dėl emocijų, tai jos turi būti ar nebūti ne dėl produkto egzistavimo
ar nebuvimo, o nuo jo asmeninio vartojimo ;)

Medium-rare steiką ėdančiam nereikia aiškinti, kad fuuu, užsikrėsi gi
kirminais, va giminių dešrelės, tai jėga :)