Tema: Re: Analiz?
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-18 18:41:28
Kadangi pats rasei, kad mirgejimas ne vienodo tipo (ar nevienodos
prigimties), tai ir pojucius jis kelia skirtingus -> kiekvieno jautrumas
skirtingo tipo mirgejimams ir subjektyvus pojuciai gali buti skirtingi.

Bet kokiu atveju yra gana kvaila zmogui, kuris sako, kad kazka mate savo
akimis aiskinti, kad jam tik pasirode (nu isskyrus tam tikrus atvejus, bet
cia tikrai ne is ju serijos :-)), nemanai?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/