Tema: Re: Analiz?
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-18 12:57:52
Nu kiek galima apie ta pati - kokybe zmonem rupi, bet yra tam tikra riba,
kai uztikrinamas, jei galima issireikst, minimalus tos kokybes lygis, kuris
tenkina daugeli vartotoju, o toliau jau prasideda ieskojimas niuansu - vat
LCD ir uztikrino pakankama vaizdo kokybe ir daugumos poziuriu siule daugiau
pridetines vertes - rezultata turim toki koki turim.
O emociju man nulis apie bet koki geleziuka, dar to betruko, kad eiciau
kovot del tokiu dalyku - padiskutuot is neturejimo ka veikt galima, bet
gailet kad kazkas pranyko, gint kazka, ko niekam (ar daugumai) nereikejo -
bbd, man emocijas kelia kiti dalykai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/