Tema: Re: Analiz?
Autorius: vaidas100
Data: 2015-12-18 14:16:00
On 2015.12.18 12:22, budulis vulgaris wrote:
> Vat po šitokių pasisakymų tai ir kyla nors pasiųsti nx.
>
> Plazmos nei iš tolo nemirga taip, kaip 50Hz CRT, tai yra totalus bullshit.
>
> Ir kas čia per naujas dalykas raibuliavimas?

Tai ką man daryti, kad man "nepasisekė" ir matau tai ko tu nematai?

Tu ir apie mašiną jei sakysi, kad viskas super, man jau gali atrodyti,
kad ją reikia visą perdažyti dėl mikro subraižymų po automatinės plovyklos.

Raibuliavimas turbūt yra mikro spalvų pustonių nestabilumas?
Pustoniai labai nežymiai tai pašviesėja, tai patamsėja.
Tai toks vaizdas kai į vandenį meti saują smėlio ir visas vandens
paviršius banguoja ir maišosi.
Raibuliavimą matau plazmose iš 2-3 metrų atstumo.
Toliau atsitraukus jau OK.
Man plazmų ekranai atrodo panašiai į tai:
http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/59783/59783,1230226210,1/stock-photo-liquid-plasma-ripples-in-a-purple-tone-22455844.jpg