Tema: Re: Analiz?
Autorius: amenox
Data: 2015-12-18 18:21:09
Čia dar prieš kelis metus aš bandžiau šią temą paplėtot, buvau apmėtytas
b*biais ir man buvo įrodyta kad čia fyčia. Nu arba ant tiek nereikšmingas
daiktas kad nėra ko kreipt į tai dėmesio. Vat man tik iki šiol įdomu prie
kompo jungiant tokį daiktą kokią raišką geriau nustatyt kad geriausią
vaizdelį gaut? :)