Tema: Re: AnalizÄ—
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-16 16:59:43
2015-12-16 16:11, MRT rašė:

> Tie kas asmeniskai pirko nauja Taura ar Sileli -
> ko gero jau gerokai virs 30 metu amziaus pilieciai..
>
> PS. "Tevai duok babkiu - noriu teliko" irgi nesiskaito..
> Todel kazkokia ten Vilma 212C su 2*S30 as "turejau, o ne pirkau".

Nelabai supratau, čia matuoti sugalvojote kas daugiau uždirba ar kas
jaunesnis?

Esmė čia ta, kad žmonės parašė kokius telikus jie realiai ilgai žiūrėjo,
su kuo ir ką gali palyginti ir t.t.

Pvz. visi sužinojome, kad Sniegas turi nulinę patirtį su plazminiais TV
(nu gerai, ne nulinę, kažkada parduotuvėje matė vieną biudžetinę 720p
plazmą), bet žino apie juos daugiau nei visi kiti kartu sudėjus :)

Dar vat pamatėme, kad realiai plazminius lazdavoja asmenys, plazminio
niekada neturėję (tik trans yra išimtis) ir realiai net negali palyginti
plazminių ir LCD, tuo tarpu pro-plazmininkai beveik visi LCD turėję ir
gali tikrai palyginti LCD su PDP :)