Tema: Re: Analizė
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-16 19:39:07
CRT dar 2008-2009 buvo parduotuvėse.

"MRT"  parašė naujienų news:n4s7cm$md0$1@trimpas.omnitel.net...

> Nelabai supratau, čia matuoti sugalvojote kas daugiau uždirba ar kas
> jaunesnis?

as norejau atkreipt demesi i amziu.. as nesu uzdirbes nei vieno rublio..
kai turejau savo pinigu, uz kuriuos galejau pirkti telika - nebuvo matyt nei
Tauru, nei Sileliu..
Teliku istorijoje as juos ivardinau.. su tevais gyvenant Tauras ir Silelis
tarnavo gal 10metu,
o tai vis dar yra reiksmingas laikotarpis lyginant su mano amziumi..
Is TV operos pirmas asmeninis pirkinys buvo kazkoks noname PCI TV tiuneris..
Kiti - vel koks TV tiuneris arba TV Box'as su VGA jungtim..

PS. Analizes temoje bus i tema .. apie kelintus metus dingo is prekybos
CRT?..
Gal tiksliau kada CRT monitoriu pasirinkimas tapo maziau nei 10% visu pardej
esanciu teliku?
Pries CRT mirti berods buvo dar slim_kineskopiniai pasispardymai..

man kazkaip sviecia kokios trys eros buvo:
iki 1991 - visokie vietiniai, taurai, sileliai ir pan. (aisku buozes ir
deficitu gaudavo)
1991-2005* - sony/lg/philips ir kt. CRT .. dar mandresni ivaldydavo 72cm+..
nuo 2005* - mire CRT, tai plazmos/LCD .. paskui tipo LED pasvietimai ir pan.