Tema: Re: Genetika
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-24 22:10:50
bliamba žmonių priekabumas. Jūs užduotį skaitėt ? Prašė užvest ant kelio. Tam nereikia dėstyti kurso, nes klausėjas
norėjo pats nagrinėti. Abejose savo rašliavose aš tik maždaug paminėjau tam tikrus dalykus, ką jis toliau iš to darys -
čia jau jo reikalas. Mano tikslas buvo tik tas, kurio prašė o ne suspindėti čia savo žinojimais

gal jumei mokykloj nebuvot ir uždavinių su sąlyga nesprendėt? :)