Tema: Re: Genetika
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-08-23 22:45:37
tarkim nepatinka jeigu sugenda, o ne ishnerkaveikt - tai kodel nepakeitus
analogishku ataugintu?
panashei kaip pirshta ysipjovei ir uzgijo zaizda, tik krutesneis masteleis
;)

"ALORA"  wrote in message news:k16005$hnb$1@trimpas.omnitel.net...

nea, aš rašiau ne apie tabletes, o apie savęs netausojimą žinant, kad galima
bus išgerti tabletę, jeigu ką. Ir dar
rašiau, kad netausojant tokio šūdniekio, kaip dantys, kuriuos šiuo metu jau
galima sakyti, kad galima pakeisti, sugadini
daug svarbių organų ir sistemų, kurių dar negali pakeisti ir gali tik labai
ribotai gydyti, vėlgi kenkdamas kitoms
sistemoms.

man tie keitimai kažkokiais nepilnavertiškumo kompleksais kvepia. kodėl toks
noras kažką savyje keisti? nes nepatinka,
ką turi? Man pvz., patinka ir aš noriu tai išlaikyti, o ne kažkokia
kinietiška paddielka pakeisti :)
Va, guminei lėlei galima viską pakeisti ir pataisyti ar užklijuoti...