Tema: Re: Genetika
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-08-23 21:32:04
nea neparashei

teiginys kad 'tablete gerti negerai nes paskui reikes kitos tabletes'
nesiskaito ;)

"ALORA"  wrote in message news:k15qkc$cd4$1@trimpas.omnitel.net...

berods, parašiau... :) bet jeigu tau ji nebloga, tai mielai prašom, aš
gyvenu iš tablečių rijikų ;)

kartais atrodo, kad žmogai žino tik 2 variantus - totalus kasdienis
apsirijimas ir apsigėrimas arba salotos lapas su
vandeniu. Jeigu taip būtų, aš irgi rinkčiausi pirmąjį, bet kadangi yra visa
pasirinkimų paletė per vidurį, galima
minimaliais apribojimais pasiekti maksimalią naudą. Ar tai labai
moralizuota?