Tema: Re: Genetika
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 16:18:32
jei tu čia apie ausį ant pelės nugaros, tai per paskaitas sakė, kad kažkas ten vdupel nepavyko. Neatsimenu, kas, man
asmeniškai nelabai įdomu, kaip ten kažkas mėgina žaisti dievulį.
Beje, nepasitikėkit labai laisvai internete randamais straipsniais. tai opiumas liaudžiai. Tikrai svarbius straipsnius
reikia pirkti arba jie pasirodo ir iškart dingsta