Tema: Re: Genetika
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-20 12:42:42
    Na reik to sifro rimtesnes analizes greiciausia ir kaip po to viskas funkcionuoja :) kaip programuotojas sakyciau, tobulumui ribu nera ir tobulinti programa galima be galo :)  visada atsiras, kas geriau parasys kazkokia programa, ana kad ir paemus Windows, jau keli desimtmeciai tobulinama ir dar toli iki tobulybes :)

    Greiciausiai, geriausiai butu sukurti simuliacine programa, kuriai padavus DNR koda, ji ekstrapoliuotu ir isaugintu is to tam tikra organizma, ar kuna. Na ir aisku reiketu paraleliai daryti daug tyrimu ir galbut bandyti realybeje tapati, pradziai su kokiom nors primityviom lastelem, bet manau per daug metu eitu padaryti tokia programele, kuri sugebetu gan teisingai dirbti. Tiesiog tada butu galima daug greiciau isbandyti ivairias DNR modifikacijas simuliacijose, ju net nebandant ant gyvunu. O tik kai kazkas gero pavyksta bandyti.