Tema: Re: Genetika
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 22:23:49
nea, aš rašiau ne apie tabletes, o apie savęs netausojimą žinant, kad galima bus išgerti tabletę, jeigu ką. Ir dar
rašiau, kad netausojant tokio šūdniekio, kaip dantys, kuriuos šiuo metu jau galima sakyti, kad galima pakeisti, sugadini
daug svarbių organų ir sistemų, kurių dar negali pakeisti ir gali tik labai ribotai gydyti, vėlgi kenkdamas kitoms
sistemoms.

man tie keitimai kažkokiais nepilnavertiškumo kompleksais kvepia. kodėl toks noras kažką savyje keisti? nes nepatinka,
ką turi? Man pvz., patinka ir aš noriu tai išlaikyti, o ne kažkokia kinietiška paddielka pakeisti :)
Va, guminei lėlei galima viską pakeisti ir pataisyti ar užklijuoti...