Tema: Re: Genetika
Autorius: RaR
Data: 2012-08-20 17:59:10
Čia kiek susipainiojai. Gyviai gliukozę patys gaminti moka tiek skaidant
polisacharidus, tiek iš paprastesnių organinių komponentų. Kad jos
sintezei energijos iš Saulės nemoka paimti, kaip ir CO2 iš oro - tai
tiesa, visa tai gyvūnams tiekia augalai savo chloroplastų ir juose
vykstančios fotosintezės dėka.

O augalai turi visą tą gliukozės sintezės - skaidymo aparatą, taip pat
ir mitochondrijas.