Tema: Re: Genetika
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 20:52:13
berods, parašiau... :) bet jeigu tau ji nebloga, tai mielai prašom, aš gyvenu iš tablečių rijikų ;)

kartais atrodo, kad žmogai žino tik 2 variantus - totalus kasdienis apsirijimas ir apsigėrimas arba salotos lapas su
vandeniu. Jeigu taip būtų, aš irgi rinkčiausi pirmąjį, bet kadangi yra visa pasirinkimų paletė per vidurį, galima
minimaliais apribojimais pasiekti maksimalią naudą. Ar tai labai moralizuota?