Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: VNO
Data: 2012-01-17 16:26:52
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:jf3u93$c3v$1@trimpas.omnitel.net...
> nu lazdynuose ties tuo gaidziu ar kaip ten is abeju pusiu, nuo 113 ir
> daugyn, nepamenu kokie ten numeriai pries issukima i laisves prospekta,
> nelyginej pusej situacija blogesne.
> del s.neries, dalinai jo, pardavinejo butus, niekas nepirko vietos parkinge
> uz 45 000 lt, tai tie parkingai ir stovi apytusciai, taip kalti gyventojai,
> tiek moket kaip ir ne dauk kas isgali. kad nestato mokamam negerai, bet ten

neisgali sumoketi 45 K Lt - tai tada matyt isgales moketi baudas, uzKET, uzevakuacija, uzsaugomas aisksteles paslaugas.
nors manau pakaktu tiesiog nuomoti vieta ir moketi kas menesi.

> prasiejus akivaizdu kad masinu neradusiu sau teisingos vietos kelis kart
> daugiau uz vietas parkinge.tokie daliniai sprendimai yra ne sprendimai, jei
> mes norim padaryt vilniu patogu vilnieciams gyvent. nebalsavau uz zuoka, jis

papsakok tai pvz japonams :)
ar tik ne Tokijuje reikia pries perkant masina tureti savo parkinga?
ir ka, numire ten visi, masinu sumazejo ar pasikorusiu padaugejo?

as tau kitka pasakysiu - pas mus yra dideliskaimas, su kaimo mastymu.
kiekvienas nori tureti masina, net jei neisgalipo to jai vietos rasti.
tuom mes skiriames nuo miesto guventoju.

> nesirupina viniumi, namu apsiltinimu, parkingais, eismo problemom, jis tik
> pataike preita kadencija tapt meru geru laiku, kai buvo pinigu ir taip
> sutapo kad centro atnaujinimas buvo jo, tai visi ir masto- va bus zuokas
> atnaujins dabar karoliniskes (ar kita tavo gyvenama rajona) taip kaip
> atnaujino centra kur zmona dirba, snipiskiu dali kur dirba pats ir uzupi kur
> gyvena. gaila, kad jis neturi interesu kitur vilniuje.

apie politika geriau nesnekam.
nes jie ten savo gyvenima gyvena, mes savo.
Sedzius va mano, akd 50% LT gyventiju uzdirba po 35 K Lt/men.

VNO