Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-26 23:09:18
Jei naudoju piratinę programinę įrangą (tarkime ęsame lietuviai,
kalbėkime lietuviškai, ane?), tai pranešk. Tik va "būk vyras", turėk
įrodymų, kad tai darau.
Jei darau nusikaltimą, taigi nebūsiu "ožys" ir "lochas", nebijosiu
"atsakyti už bazarą" - šiuo atveju už naudojamą nelegalią PĮ nebijosiu
atsakyti, ar ne?
Ir apie konkurentų "stukalinimą" ir to pasmerkimą gal nereikia sekti
pasakų...dar ne tokiais nešvariais svertais yra manipuliuojama, kai
kovojama su konkurentais...