Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: svyt
Data: 2012-01-17 16:09:11
nu rimta, tada pasidarys zalia zona, ant pievutes (smelio) uzvaziuot yr
rimciau nei ant plataus saligatvio. del vagysciu rimtumo as tingiu
diskutuot. Baudziakas ne mano sritis, ten mano nuomone viena- kapot rankas-
pasirodo skadinavijoj tik 1940-1945 nustojo kapot rankas vagims, (lietuvoj
berods 1918) matomai todel vietiniu vagiu iki siol ten kol kas nera.
lenkijoj, ukrainoj platu saligatviai ir yra parkingo vietos, taip jie taupo
siauras gatves. O pvz belgijoj kai kurie viadukai didmiesciuose yra
praktiskai skirti parkingui.
Mielas bendravardi, tu su manim nori diskutuot, ar tik siaip pasneket? as
isiveliau i troliskas diskusijas, nes man nepatiko kai VNO izeidzianciais
zodziais diskutavo su oponentu, tokiais atvejais as visad stoju opozicijos
pusen, net jei ji neteisi, nes manau kad gincytis reik vyriskai, argumentais
o ne asmeniskais izeidinejimais. argumentu turi abi puses, as pazeriau vno
oponentu puses argumentus ir juos ginu. sioj temoj dalinai (deja tik
dalinai) teisios abi puses. vilniuj isties yra problema su parkingu
miegamuos rajonuos, bet imanoma rast vietos ir isirengt parkingus, tik tuo
turi uzsiimt miesto savivaldybe, konkreciai meras. Jis turi ne ieskot budu
kaip nubaus, o ieskot budu kaip padaryt kad nebutu ka baust, nes diduma
pazeideju yra ne is mandrumo.

--
vyt/ /