Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-28 10:33:57
O dabar jei rimtai, tai žmogau, na gal tu neberašyk savo spėliojimų,
nesiseka tau.
Viskas yra paprasčiau nei atrodo. Tereikia apsidairyti ir nors truputį
įjungti mąstymą. Daug ką galima pakeisti, bet reikia daryti.
Nesinori tiesiog pradėti nuo savęs? Na paprasčiausiai tiesiog nepalikti
mašinos ant šaligatvio, nepažeisti KET (o jei pažeidi, tai nemyžti į kelnes
jei reikia atsakyti), nemesti šiukšlės ar nuorūkos bet kur, pasakyti "ačiū"
"Maximos" kasininkei, neiti per raudoną šviesą perėjoje, sąžiningai pažymėti
bilietą įlipus į autobusą... Negi viskas taip siaubingai sunku?
Tačiau darant šiuos paprastus dalykus "mentai" tampa tiesiog policininkais,
nes su jais tiesiog neturi jokių reikalų. Jokių "ožių" apskritai nebelieka -
fotografuok tu mano mašiną kiek tik nori, jei ji stovi normaliai, man nuo to
nei šilta nei šalta.
Mano rašliavoje nėra nei kruopelės idealizmo. Aš tiesiog manau, kad reikia
nešikti patiems sau ant galvos ir viskas bus labai gerai.