Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Ignas
Data: 2011-12-29 03:32:53
paprastai fotografuojami tik tie automobiliai, kuriuos vairuoja (ir, matyt, parkuoja) tik GAIDZIAI CIULPIKAI. Nors, aisku, kiekvieno teise rinktis, kaip jis gyvena savo gyvenima, ir jokiu budu nepamanyk, jog teisiu ar kaip tai saipausi is minetos grupes atstovu. Jie patys jau is saves daugiau nei pakankamai prisisaipe :)