Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: VNO
Data: 2012-01-06 15:16:54
> kaip tu manai elgiasi zmogus kuris save gerbia? Kaip manai, ar save
> gerbiantis zmogus rasineja tokius dalykus-

nereikia manyti.
va aplink mane dauguma save gerbianciu zmoniu.
ant zoles niekas nepakrkuosa, ant piesciuju taku irgi.
noretum itariu su tokaiis susipazinti? :D
nes, pvz as net nezinau, kur narkomanusuz 10 Lt ieskoti, o tu net ikainius zinai.

> "klaviaturos kaubojus prasneko :D
cia normali fraze. kuom ji tau neitiko?

> eik asiliuk masina nuo zoles patrauk :D""
jo, nes ant zoles (arbe bet kur kur negalima) masinas astato ASILAI, LOLai, dalbakai ir t.t.

> "gal dar atsiusti prostituti, kad nuciulptu"
prostitucija - seniai zinomas amatas.
nebandei?
ar mana, akd tik save gerbiantys krikscioniai nezino kas yra prostitute?
o gal tave sis zodis kazkaip izedzia?

> asiliuk, lazinames is kokios nori sumos, kad 500 spinduliu rasiu tau
> parkavima bet kurioje Vilniaus vietoje.
> tik va, ozy, tu pamirsai pamieti, kad tavo kojos auga is siknos, todel eiti
> tau 100-500 metru bus "w padlu".
> todel, kaip ir situacijoje su truliku, praddi ciamyzti, akd kiemuose vietos
> nera."
>
> ne man cia rasinejai, bet tokie argumentai tikrai ne zmogaus kuris gerbia
> save, ar yra gerbiamas kitu. bet tau aisku tai nesvarbu.

tikrai ne tau cia rasineti :D
tu teisus.
is esmes, as kaip ir kiekvienas zmogus, sudaro nuomone.
apie asilus, kuriems si zinute buvo skirta nuomone turiu.

geriau surask 10 pasiteisinimui asiliskumui ir toliau parkuok masina paga lpaniatkes.

VNO