Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: svyt
Data: 2012-01-05 22:27:41
:-)))
doze kainuoja 10 litu, nezinociau nepatikeciau, kokiem zygiam narkomanas
gali uz 10 lt ryztis., apspardyti nurodyta automobili kaip tik paisos i
mineta kaina. gali dar ir nuspirt nuo dviracio ir sudauzyt fotika, pasokinet
ant gulincio dviracio, irgi uz 10 litu.
p.s. Nera salia manes mokamo parkingo, ir kedas mano kieme nesilanko,
paprasciausiai parasiau kad zmogus zinotu, jog jo adresa visi zino, ir
tokios zapadlo paslaugos yra iperkamos, priklauso tik nuo zmogaus
kerstingumo, o kai prifotkini kelis tukstancius, tikrai atsiras bent keli
kurie atkersys. Neveltui policija, juristai neskelbia savo rekvizitu,
adresu, seimos nariu, ju nerasi net feisbuke ar pan.ju telefono numerius
zino tik keli artimieji. Ir bet kokia veika pries pareigunus yra ypac
sunkinanti aplinkybe, tokius nusikaltimus tiriama prioritetine tvarka. o cia
kazkoks berniukas dirba ne savo darba... Uztarimo nesulaks jis nei is
pareigunu, nei is nubaustuju, nei is miestieciu, kuriu zole jis gelbsti.

--
vyt/ /

"VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message
> jei neturi litu parkingui, tai ka tu ten pasamdysi?
>
> VNO
>
> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message

>>> 2. 2 kartus išdaužti langai