Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-27 11:13:10
Aha, jaučiuos jaunas.
Tik va skirtingai nuo tamstos, nevadinu ožiais tų, kurie pastebi negeroves,
o ne nuleidę galvas praeina bijodami pastebėti...
Plius prie ko čia Kubilius ir tikėjimas idealais?
Nereikia tikėti idealais - reikia pradėti nuo savęs, tada aplink nebus ožių,
gaidžiu ir kitų gyvūnų, o mentai taps tiesiog savo darbą atliekančiais
pareigūnais.
Plius per tikrai ne tiek jau mažai vairavimo metų nei vieno karto nepatyriau
jokios neteisybės iš policijos pusės. Matyt man baisiai sekasi...