Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Baterijus
Data: 2011-12-23 14:30:16
> Kiekvienas normalus vyras supranta ir suvokia kas yra ozys ir stukacius.
Kiekvienas normalus zmogus ju nekencia

Per daug apibendrini. Visa tai priklauso nuo aplinkos, su kuria bendrauji.
Jei tavo draugai ir pažįstami nėra šviesiausios moralės žmonės, tai
nenuostabu, jog tokios pažiūros susiformavo. Bet tiesiog reikia tai supranti
ir pernelyg nesuabsoliutinti.

"Serelis"  wrote in message news:jd1nea$va8$1@trimpas.omnitel.net...

Visiskai taikliai kolega parasete. Uz ka juos vadinti policijos pareigunais?
Is patirties parases esu pora pareiskimu(tikrai buvo rimti atvejai) darbas
buvo padarytas atmestinai, teko "projektus" patiems uzbaigti.
O cia masina pastato ne toje vietoje, isoksta didvyriai su automatais
rankose ir rekia ant nescios moters. O tikruju nusikalteliu tiesiog bijo.
Amerikoje pareigunas zmogui draugas. Lietuvoje-mentas.