Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: VNO
Data: 2012-01-17 16:23:40
> nu tu labai radikaliai sneki, is esmes su tavim galeciau sutikt, bet mano
> manymu procentas yra kitas, as pats daug vazinejau pries kelis metus pas
> klientus po miesta vakarais ir matau kas darosi.

vazineju ne maziau.
vienas chamas pastato, prie joziurek jaukitas statosi.
kau kur tai gal jau ir masine problema, kaip pvz Fabu getas - kur jau is parkavimo sprendziu, akd ten tikru tikriausias getas darosi.

> apie gandonus... nu taip mano zmona tik islaike teises, jai va tikrai ant
> kiekvieno kampo po toki, vos isvaziuoja is kiemo, man kazkaip dzin,
> nepastebiu tokiu, man kazko jie nemaiso. cia jau labai subjektyvi tema.

jie neturi maisyti ar nemaisyti.
ju neturi buti aplamai.
arba turi buti kuo maziau.
ir tai neturi buti toleruojama.

niekam nekiltu klausimu, jei kos asials vazinetu per raudona, nes jam pvz kamstis ir nera laiko.
o jau kai tas pats asiliukas numeta masina po langasi ant zoles, buvusios zoles ar dar kur - tai jau ok.
liudna

> Kai gyvenau rajone kur yra vietos masinai ir girdejau tokias snekas irgi
> panasiai masciau, bet teko gyvent pora metu, ir is darbo gryzinet apie 19-20
> val, tai suprantu situacija, nekalbu apie gandonus kuria stato prie
> akropolio invalidu vietoj, bet tikrai vilniuje kai kuriuose vietose yra
> tokia beda, sekancia gyvenama vieta rinkaus, tai pirmas klausimas buvo

matai, o as 5 metai Lazdynuose, iki to laiko Fabuose, dabar Baltupiai.
ir visur matau vietos, kur galima parkuotis.

tas pats dabartinis kiemas - naujas namas -taivietusalia namo nera - statybininkai kaip visada papirko ka reikia.
salia Maxima ir parkingas - nakciau prigrustas.

o dar toliau - didlaukio g, kur visada yra vietos.
spek is 10 kartu kur ir kaip parkuojasi kaikurie gandonai?
px jiems tie 100metru.
aisku nepx buvo matyt sieniunui, keliskartus evakuavo masians is saligatviu.
ereliai is karto apsiramino.

> [...]
> jis platus, gal 4 plyteles i ploti,nes ir lengviau isvaziuot kitiems,
> galeciau ir nestatyt,pradzioj ir nestatydavau bet karta siek tiek nubreze
> duris kazkas issisukdamas, nu vos vos netilpo, dazymas 300 lt. bauda kiek
> mazesne jei ka. siaip, prisipazinsiu vietu greta yra kur galima legaliai
> sustot, bet ta pati istorija, jei neuzvaziuoji ant borto, nepatyrusiam
> vairuotojui sunku pravaziuot-issisukti, ir gali nubrezt sona, tai geriau as
> kiek pasitrauksiu, nes policija sioj situacijoj iskviesta tik patare-
> nestatyk ant gatves, ka tau sunku ant borto (zoles) uzvaziuot.

nu negu sunku jauisduoti ta paslaptinga vieta, kur jau tiek nera vietos?:)

VNO