Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Trolis
Data: 2011-12-23 22:11:42
"Ton" <Ton@ton.ton> wrote in message
news:jd22nk$f3q$1@trimpas.omnitel.net...
> Atomazga. Shandien sulauke skambucio is menturos. Su rekimu ir grasinimais
> kad neatvyko susimoketi :) nuostabi policija :)

Nu ant manęs tėkt bandė Sodroje, kad nežinbau kaip blanką pildyt, banke, kad
kažko nežinojau, karinima komisariate- profilaktiškai, parduotuvėje- N kartų
dėl N "priežasčių", omnitelio vadybininkė, kad paniršau susimokėt kažką.
Bare padavėja grubiai ir atmestinai dirbo savo darbą ir dar milijonas
įvairiausių sričių valstybinių ir nevalstybinių įstaigų darbuotojai. Ir ką?
Visi žmonės.

Na ir su policija esu susidūręs ne kartą ir nė karto ant manęs nerėkė.
Neretai būdavo, kad sako, kad suprantam, kad kvailas įstatymas, bet yra kaip
yra.

įdomus pastebėjimas- dabar pabandžius pereit mintyse per daugumą atvejų, kai
kažkas elgiasi negražiai, nesitvardo ir pnš, tai daugumoje atvejų tai buvo
moterys :)