Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: svyt
Data: 2012-01-05 22:34:00
kaip tu manai elgiasi zmogus kuris save gerbia? Kaip manai, ar save
gerbiantis zmogus rasineja tokius dalykus-
"klaviaturos kaubojus prasneko :D
eik asiliuk masina nuo zoles patrauk :D""
"gal dar atsiusti prostituti, kad nuciulptu"
"
asiliuk, lazinames is kokios nori sumos, kad 500 spinduliu rasiu tau
parkavima bet kurioje Vilniaus vietoje.
tik va, ozy, tu pamirsai pamieti, kad tavo kojos auga is siknos, todel eiti
tau 100-500 metru bus "w padlu".
todel, kaip ir situacijoje su truliku, praddi ciamyzti, akd kiemuose vietos
nera."

ne man cia rasinejai, bet tokie argumentai tikrai ne zmogaus kuris gerbia
save, ar yra gerbiamas kitu. bet tau aisku tai nesvarbu.

--
vyt/ /