Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: Serelis
Data: 2011-12-28 11:36:52
O kaip tu vertini tokius dalykus:
1. Tu pazymi bilieteli saziningai troleibuse. Tave patikrina, kita
tvarkingai apsirengusi zmogu patikrina; Gale sedi bomzai ar pijokai, jie 100
proc be bilieto, bet prie ju net neiina.
2. Kur statyti automobili? Man tai ne problema-As turiu garaza; Kitiems?
Kiemai perpompuoti; pastatytas auto ant zvyro NE ant zoles jau gauni bauda
kaip stovedamas ant Zoles(zmones net nevaikscioja, ne saligatvis, niekam ten
netrukdo, gamtai jokios zalos)
Kai neturejau garazo staciau prie netoli esancio RIMI prekybos centro;
Atsirado zenklai KAD JIEMS GAILA KAD Auto stoves prie ju (aikstele visiskai
tuscia). Matyt atejo jau i prota ir dabar jau ten zenklai dingo.
3. Kaip jaunuoli tu reaguoji i tai, vaziuoji per miesta 53km/h greiciu
(galima 50) tave ir is vienos ir is kitos puses lenkia ir lenkia; pyksi
fakus rodo; o MENTAMS  tas pats ? :)
4. Nejaugi tu tiki kad Lietuvoje kas nors pasikeis?