Tema: Re: Pareigu pranesimas uzkistas su automobilio stiklo
Autorius: VNO
Data: 2012-01-16 12:12:53
> as ne tamsos bijau, o tai, kad tu nepriversi puse miesto statyt masinas

aisku nepriversiu.
as labai tingus zmogus, ne toks, kaip KEdas.
tik kai matau evakuatriu, kuris krauna eilini gandona ir isvezaji - sirdis dziaugiasi,

> nors namo kiemas uzkistas. Nu labai patogu apsisukti toje vietoje. Tokio
> lygio laisvu vietu galbut ir rasi, bet tai ne rodiklis aiskint, kad vilniaus
> miegamuose rajonuose yra galimybe VISIEMS prisiparkuoti.

matai, tu vis bandai pasakoti man, akd kazkas neturi pinigu parkingui, neturipinigu/proto parkuoti masina ten kur reikia.
tai imho yra ant tiek juokingas paasikinimas, kad an net pilva jau skauda.

jei nepatingesi ir paziuresi atidziau, tau tokiu gandonu, kurie nemoka ir nenori normalia iparkuotis yra max 1-2% nuo visu.
ir ju problema nera parkingovietu trukume - ju problema yra mastyme, smegenu trukume ir issilavinimo stokoje.

VNO