Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: Darienas
Data: 2010-09-03 09:47:09
300k man atrodo ir nemazai, ziurint is siu dienu realiju. Aisku viskas labai
priklauso nuo vietos. Pvz kauno priemesty, romainiuose neirengta aisku uz
50k galima rast iki 250. Jei kazkur labiau mieste skelbimuose eina apie
450k. Kas atrodo labai jau nerealu. kai gali nusipirkt netoliese sklypa kad
ir 5 aru uz 100k ir dar 350 liks statyboms.
Kaina ziaurokai kritusi, pvz mano butas kaune buvo dakiles iki kokiu 260-280
cia skelbimuose, dabar gi viso labo apie 140.beveik per pus. Butu gal noras
pasikeist i kazka gereu nukritusiu kainu proga, bet manau didziausia beda
dutu parduot savo. Kazkaip itariu kad pardavimai aplmai sustoja ir nesvarbu
jau kaina gera ar bloga.

"none" <none@none.lt> wrote in message
> Kotedžas.
> Pažiurėjus skelbimus aišku galima pagalvoti, kad  tikrai daugiau nei 300k,
> tačiau jie taip ir stovi su užkeltom kainom. Pas mus (Šiauliai), galima už
> 300k gana padoru namą nupirkti.
>

> "Darienas" <netikras@meilas.lt> wrote in message

>>> 2. Bankas nutraukia būsto kredito sutartį.
>>> 3. Bankas susigražina turtą, jį realizuoja rinkos kaina 6k eur.
>>> 4. Likutis 4k eur. perkeliamas kaip mano "asmeninė skola" bankui.