Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: toot
Data: 2010-09-01 10:35:34
as suprantu kad tai ne tikslas - tai bandymas iseiti is rato, nes vaziavimas
i kanada ir panasios algos keitimas i panasia tik kitur irgi nieko nezada
apart vilties kad tai isspres visas problemas.
Jei jau pereisit linija konstruktyviu sprendimu su banku (o tikriausiai taip
ir bus) - vienintelis tavo argumentas tolimesnems deryboms - laikas, ir tai
kad isskaitos bankams is tavo minimalios algos (ty esi istumptas i seseli,
kadadngi pragyventi reikia pinigu, o paskola suryja viska) nieko neduoda -
tada praejus kokiems metams galima pradeti deretis del taikos sutarties - ir
sutarti kazkokia suma ilgam terminui.

As pats balansuoju ant ribos palaidaves zveriskai 4 bankams uz imone gerokai
didesnems sumoms. Derybos su 3 bankais is 4 pavyko - gavau paskolu
restrukturizavima imonei, bet buvo labai grieztos ir ziaurios - argumentai
nieko nereiskia, tik pozicija ir laikas.  Dabar draskausi su ketvirtu -
itariu irgi bus tas pats - traukimas iki paskutines dienos ir teigiamas
sprendimas. Cia su salyga kad imone atsigauna ir bent jau sviecia skolu
ismokejimas per 4-5 metus.

Cia tiekeju imonei buvo problema iskilusi, po to kai mire akcininkas,
pavedetojui bande eilini kart pratesiant sutarti (vyksta paskolos mokejimas
kas menesi be velavimu), bande laidavima uzkabinti - tai ale derybos -
laiduojat arba lenkiam velniop - laiduoti negalim - vyko iki paskutines
sutarties galiojimo dienos - priespaskutine diena "paskutinis" banko zodis -
ryt saskaitoje panaikinsim limita (overdraftas) ruoskites bankrotui, nieko
nezinom, kitaip negalim buvo, bet paskutine diena atsiunte sutarti be
laidavimo - taip kad i derybas su banku esant tokiai paprastai situacijai
daug vilciu nedeciau (nes neturi tu ka pasiulyt apart vilties ir
pasiryzimo) - tiesiog perims ta tavo busta banko NT valdymo bendrove uz
grasius, pakabins ant taves skola, o ta buta prie progos parduos kitiems gal
net ir uz nebloga kaina. Va, jei sumos butu 10 x didesnes - sansu susidereti
butu daugiau.