Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: none
Data: 2010-08-31 12:33:00
Truputi nukrypstant nuo temos galiu pasidalinti savo patritimi.
Iš rato žmonių su kuriais bendrauju ir kurie yra "santykiuose" su banku, daugiau nei puse yra susidūre su analogiška problema.
Sprendimą matau tik vieną kuris iš esmės keistu situaciją: bankroto įstatymas. Mano atvėju tai nereiškia, kad būtent ta galimybe ir pasinaudočiau. Tiesiog pakaktu žinojimo, kad realiai ji egzistuoja.  Žinodams, kad tai įmanoma aš ir toliau mėginčiau išsikapstyti iš situacijos gražindamas kredita ir neieškočiau "iškreiptu" būdų.
Dabar visiškos problemos dar nėra. Tiesiog balansuoju visiškai arti ribos. Nors šiek tiek pablogėjus situacijai būčiau priverstas skelbti bankrota. Tačiau kol tokios galimybės neegzistuoja net teoriškai, esu priverstas ieškoti temoje aprašytu "iškreiptu" sprendimu.