Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: toot
Data: 2010-09-01 09:02:29
dirbt nelegaliai negali ?
pvz verslo liudijimas, draugo vardu uz tam tikra procenteli ?
Jei gali, tai galima ant lietuvos tempt, ziuret kas bus, nes pajamas turint
apsaugotas, galima gyvent ir nelegalu iki pasikeis situacija - o manau realu
tam tikram laikui praejus su banku ir taikos sutarti mazesnei sumai
pasirasyt, ar teisine baze pasikeis, ar vel pajamos pakils taip kad 300 t
atrodys nebaisu.