Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: none
Data: 2010-08-31 00:48:57

> Vistiek - palikt bankui ragus -
> tai pats blogiausias įmanomas variantas. Grįž taio baisiausiais bumerangais.
> Venk kaip maro to.
Dėl to abejoju. Pasakymai, kad daugiau negausi paskolu ir t.t., mano požiuriu tik gasdinimai ir nieko daugiau. Bent jau šiek tiek pagalvojus tai apeinama labai primityviomis priemonėmis. O beto po kažkiek metu kai vėl reikės dalinti paskolas ir prasidės lenktynės kas daugiau išduos viskas vėl apsivers. Galu gale, tuo metu aš tikiuosi čia nereziduoti. Aš tai tiesiog vertinu kaip mėginimą įbauginti visuomėne.

>būsto paskola taps jau
> vartojamoji - žymiai didesni procentai kapsės. Juk jau pagrindinės sąlygos -
> užstato - nebebus. Nežinau čia tų niuansų, tik šiaip mintis. Tokiu atveju
> 10% nuo metinių būtų ypač skanus tau kąsnis.
Paskaičiavus ne taip ir baisiai pasikeičia nuo dabar mokamu 6%.
Beto tikiu, kad anksciau ar vėliau bus priimtas bankroto įstatymas. Žinoma neimanoma nuspėti kokia forma, bet blogiausiu atveju liekas UK "turistinis bankrotas".
Tiesiog užvesdamas šita temą norėjau daugiau info gauti apie kanados "variantą" ir skolos išieškojimo galimybės iš kanados rezidento arba piliečio.