Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: BigM
Data: 2010-08-31 13:17:03
Tikrai kad taip. Bet aš vis viena tokiems ilgalaikiams įsipareigojimams
nepasirašyčiau, nors ir labai jau optimistiškai viskas atrodytų - visgi
didesnę dalį sutaupyt reikia pačiam, o po to dalį ir paskolos forma galima
dasidurt. Dabar va pvz. bandau kaupt pinigėlius namo statybai, tai kol iš
esmės nesukaupsiu reikiamos sumos pastatyt dėžutę ir minimaliai įrengt
gyvenimui, tai ir nepradėsiu statybų - šiuo metu pagrindinė veikla yra dviem
kryptimis: 1. kur daugiau $ užsidirbt; 2. kaip pigiau pastatyt padorų namą,
atitinkantį šeimos poreikius.