Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: none
Data: 2010-08-31 10:24:50
> ruosiesi emigruoti i ca kaip skill workeris? nors kaip IT'isnikas tai
> abejoju.
Taip kaip skilled worker. IT.
Kodėl kyla abejonės? Tejo susidurti?

>bet kuriuo atveju pilitybes tu greit negausi.
Apie greitai niekas neturi iliuziju. Butu stebuklas jei nuo atvykimo į šalį per kokius 4 metus.

>o paaiskejus
> tokiems tavo bankiniams nuotykiams, tai laisvai gali buti deportuotas.
Noredamas išvengti klaidu, todėl ir bandau modeliuoti galima scenarijų.

> cia siai pva istrauka is ju gov saito:
> "If you arrive in Canada with more than C$10,000, you must disclose this
> information to the CBSA officer. If you do not disclose this
> information, you could be fined or put in prison."
Arba neteisingai suprantu bet čia kalbama apie įvažiavimą su piniginėmis lėšomis ir jų nedeklaravimo. Su mano tema lyg ir nelabai susije...

> manau ten grieztai pas juos su panasiais bajeriais.
Tikiu kad griežtai, bet mėginu aiškintis šiek tiek giliau.