Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-31 10:32:12
On 08/31/2010 10:24 AM, none wrote:
> Taip kaip skilled worker. IT.
> Kodėl kyla abejonės? Tejo susidurti?

na tiesiog ten viena nepaklausiausiu profesiju. kazkuriais metais
lygtais isvis buvo dingusi is 'wanted' saraso. biski domejausi ta programa.

> Apie greitai niekas neturi iliuziju. Butu stebuklas jei nuo atvykimo į šalį per kokius 4 metus.

> Noredamas išvengti klaidu, todėl ir bandau modeliuoti galima scenarijų.

> Arba neteisingai suprantu bet čia kalbama apie įvažiavimą su piniginėmis lėšomis ir jų nedeklaravimo. Su mano tema lyg ir nelabai susije...

neturi, siaip parasiau pavyzdi, kuris parodo, kad ten jie pro pirstu i
tokius dalykus neziuri. beje kazkur buvo nemazai ir apie deportavima
parasyta. praktiskai gali deportuoti uz bet koki rimtesni pazeidima, pvz
jei vairuosi girtas. o cia jei bankui skoloj > 0.5 limono tai manau
greitai keliausi atgal skolu atidavinet.
beje, kai domejausi, tai pats dar turejau negrazinta paskola. ir
kazkurioj vietoj pamenu buvo gan rimtas trugdis isvaziuoti. tik nepamenu
ar lt ar ca pusej. tik kad mano suma buvo n kartu mazesne.