Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: none
Data: 2010-08-31 23:01:34
Tas etapas praeitas. Daroma buvo su IĮ. Dėja šiai dienai ši schema jau yra uždaryta. Bent jau mano žiniomis. Jei yra žinančiu kitaip welcome.
Su UAB vienintelis niunsas užkertantis tokios shemos egzistavimą, kaip ir buvo minėta, bankas jokiu būdu neleis parduoti turto UAB'ui. Nebent UAB'o finansiniai rodikliai realiai tai leistu padaryti.