Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-30 22:27:56
1. Flirtas gali ir pusmeti tetrukti, jei bankas supras, kad ragai statomi.
2. Bankas kreipiasi į teisma, paskiriamas kuratorius (jei reikia), priimamas
sprendimas.
3. Bankas ne susigrazina turta, o parduoda ji per antstolius aukcione.
4. Likusi skolos dalis lieka kaboti. Jei suma 4kEUR, taip ir kabos. Jei
400k, bankas gali inicijuoti isieskojima ir Kanadoje. Tada jau klausimelis
ir del pilietybes gali pasistot.