Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: none
Data: 2010-08-30 23:33:25
> Ruosiesi "bankrotiniam turizmui"?
Tamstos įžvalgumas privertė nusišypsoti :)
"turizmas" tik viena dalis. Antra dalis, kad iš tikro noriu išvažiuoti.

>Bijau, kad CA istatymai siuo atveju tau
> nelabai tiks. Ar koki kita varianta galvoji?
Peržiurėjau UK varinatą. "Turizmui" tinkamas variantas, berods net pas mūsų tautiečius tuoj bus patirties šiuo klausimu (o gal jau net ir yra?). Kita vertus preliminariai peržiurėjus procesą tikrai nėra jau toks baisus kosmosas, kad advokatam mokėti keturženkles sumas svarais.
Bet yra vienas niuansas....  nuo UK mane purto šiurpas. Migravimo galutinis tikslas yra ca. Todėl ir renkuosi info tiek apie civilizuota bankrotą, tiek apie elementaru išvažiavimą.

> Kreditoriaus ir skolininko supratimas apie zmoniskuma gali buti labai
> skirtingas. Kad CA teise siuo atveju tau butu palankesne, tai labai
> abejoju - ten pas juos labai didelis vinegretas ish senojo pasaulio teises
> sistemu, bet kad besislapstancius skolininkus uz rankuciu vedziotu -
> tikimybes mazai. Speju ten ish prancuzu bus daug kas perimta, o ten
> bankininkystes ir skolu tradicijios senos - jau zino kaip tvarkytis.
Pilnai tikėtina, negaliu ginčytis, tuo labiau aš it'išnikas ne teisininkas.
Tiesiog ieškau info visomis imanomomis priemonėmis: realus teisinikai, internetas, netgi newsgrupas :)