Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-31 17:44:01
nematau perspektyvos ir su individualia imone (net dar nerelesnis variantas atrodo).
tarkime atsidarai individualia. Ji bankrotinasi, tai is asmens isieskoma bus jo asmenine skola (uz busta) plius pasikabins kaip ant savininko ir visos individualios imones skolos. O jos kabes kol busi gyvas, arba kol nutrauks isieskojima. Tai cia kaip, jei jau nemoketi skolos tai kuo didesnes? :) O jei sukti kazka kaip su uab, tai net jei ir pavyktu perduoti ikeista busta individualios imones nuosavybei, tai subankrutavus individualiai imonei, savininkas atsako savo turtu - skola vel pasikabina ant asmens. Na nebent dar variantas - pries bankrota individaulia reorganizuoti i uab. Bet kiek pamenu tai yra ribojimu ir jei bankrutuosi uz keliu dienu kaip uab'as kazin ar isvengsi atsakomybes. Ir cia jau is fantastikos srities. Jau paprasciau emigruoti kur i afrika ir tapti juru piratu :)

T:)