Tema: Re: Būsto kreditas, sutarties nutraukimas, galimos pasekmės.
Autorius: BigM
Data: 2010-08-31 12:59:19
Tavo situaciją suprantu... tiesa, man situacija nėra tokia bloga, nes
paskolą grąžinau dar neįsibėgėjus krizei (berods 2008 pavasarį). Bet ir
ėmiau tokio dydžio, kad be problemų galėčiau bet kada grąžinti (pvz. su
artimųjų pagalba) ir jos trukmė buvo 12 metų (realiai grąžinau per 6). Kaip
mano tėvukas sakydavo: esam dešimttūkstantininkai - tose ribose galim
nesunkiai išsiverst ištikus bėdai. Tad ir paskolą ėmiau atitinkamai iki 100K
(tiesa, tai buvo 2002 metais dar nepradėjus smarkiai kilti NT kainoms).

Tad realiai nesupratau tų, kurie ėmė didžiulę paskolą ir dar 20-40 metų
laikotarpiui, o jei dar "ant pajamų ribos", tai iš viso pravalas.