Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-14 10:34:17
Nu tik nepradėk. Nes taip galima iki begalybės, pvz.:

Gaidys yra naminio paukščio – vištos (Gallus gallus domesticus) patinas. Paprastai vištidėje būna vienas gaidys.
(http://lt.wikipedia.org/wiki/Gaidys)

Tik apgailėtinas žmogus gali šį žodį naudoti žeminančiame kontekste.

Ožys (žinduoliai) - vikrus, ištvermingas, ėdrus kalnų dykaragis (lot. Capra) (http://lt.wiktionary.org/wiki/o%C5%BEys)