Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-12 15:09:51

> 2) jei Pjezo yra stiprus teisininkas, ištikus bėdai ar esant reikalau
> eičiau pas jį, nesvarbu, ar jis atviru matu kas antrą žodį varo.

+

Bent jau teisininkas, kuris man padeda dazniausiai, tai pastoviai su mano
prasymais ar pretenzijomis gal ne nx mane siuncia, bet jau krypti teisinga
nurodo. Net tada, kai ash jam uz tai pinigus moku. Ir ka, jau cia jis labai
jau blogas? Nezinau - man priesingai atrodo. O patys slyksciausi teisininkai
(kokie jie isvis teisininkai - ryskios seksualines mazumos) - tie, kurie
kalba tai, kas patinka klientui. Net kiaulems šert tokie netinkami.