Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-11 17:22:52
Vat jei žinočiau - galbūt ir padėčiau.
Mano "įžvalgią" perspektyvą aš jau parašiau, kas bus šioje byloje. Nesupyksiu, jei ji bus klaidinga, o bet tačiau, ...
Bet popytka - ne pytka. Patikslink, nešk, žiūrėk, kaip seksis. Dar gal yra variantas paduoti LVAT tiesiai, o ne per žemensnės instancijos teismą? Tie aišku GALBŪT irgi nepriimtų tokio atskirojo, bet bent jau turėtum galimybę apeiti tą moteriškaitę.

Beje, pasirodysiu neišmanėliu, bet man keista buvo, kad teismuose nutartis priiminėja kažkokia "teisėjo pavaduotoja"? O kur dingo "teisėja", ar pan? Nemačiau iki šiol tokio tipo "nutarties". Dar ble lai pasirašo "sekretorė", tai visai figielinsiu. Nutartį teisme priimti gali tik teisėjas, o ne kokia sekretorė ar pavaduotoja (o jei teismo pirmininko pavaduotoja irgi yra teisėja, tai kam tai slėpti?).
Ajsiu ryt skaityt Teismų įstatymo. :)))