Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: Martozo
Data: 2009-12-11 15:27:24
> "Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:hftc7g$vt0$1@trimpas.omnitel.net...
> Reikalauji pripažinti tave nukentėjusiu, ko žemesnės instancijos teisme
> nereikalavai.

Ar tikrai? Jo pirmo skundo antros eilutės viduryje yra tokie žodžiai "<..> aš, kaip nukentėjusysis, teigiu <..>".
Pirma nutartim teismas pacitavo, kas gali duoti skundus. O kadangi teismas mano kad jis nėra nukentėjęs - nepriima.
Antru skundu Kedas detalizavo pirmą skundą ir parašė kodėl jis yra nukentėjęs.
O antra nutartim atmazas, tipo kad nebuvo prašoma pripažinti jog jis yra nukentėjusysis.

Tai jei mane kas gatvėj primuš ir aš jį paduosiu į teismą prašydamas bausmės, galiu gauti nutarimą, kuriuo prašoma įrodyti kuo aš čia dėtas. O jei paskui parašysiu kad mane sumušė, tai gausiu nutarimą, kad pirmu skundu nesakiau kad su nukentėjęs (nes realiai juk aš prašiau nubausti) ?